More, more, more 2 come …. Mentalist – Fanfiction

The Mentalist - Episode 6.16 - Violets - Promotional Photos (2)_FULLNachdem ich “Silhouette in Red” fertiggestellt hatte, war ich unzufrieden und nicht wirklich glücklich. Man che fanden, dass die Geschichte ein zu rasches Ende gefunden habe …. vielleicht hatten diejenigen Recht. Allerdings hatte ich das Gefühl, alles gesagt zu haben. Und da die aktuelle 6. Staffel eine Richtung einschlägt, die mir nicht gefällt (ich sage nur Fisher!) , dachte ich mir: “So, das war’s jetzt … eine Mentalist FF hast du geschrieben, das muss reichen.” Tja .. und dann sah ich heute diese Vorschaubilder von 6×16 und habe mich verliebt … die Storyline war gleich vorhanden. Es wird zwar keine große Case-Fanfiction, sondern eher eine Undercover-M-Rated-FF ….typisch StarTheBuck einfach.
Image

Advertisements

About starthebuck

Ich lese um zu träumen, träume um zu lesen. This blog about books is partly in English and partly in German mostly because I read in both languages and sometimes it makes more sense to review in the language you read even if grammer sucks!
This entry was posted in News and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s